piątek, 10 października 2014

Coś nowego

Jestem kobietą więc zakupy sprawiają mi przyjemność (jak większości zapewne). Tak na poprawę nastroju i za to, że siedzę sama całymi dniami w domu jutro wybieram się z mężem na zakupy. I to gdzie? Do spożywczaka oczywiście też, ale ponadto chcę kupić coś dla siebie. Jako przyszła mama potrzebuję zmienić garderobę. Wszystko w zastraszającym tempie jakoś dziwnie się kurczy :D A że idą chłody, to już trudno wyjść w zwiewnej koszulce. Jestem chyba zbyt wymagająca, albo wybredna, bo jak chodzę sama po sklepach to nic mi się nie podoba (a ceny szczególnie). Ponadto może uda mi się naciągnąć męża na nową torebkę. Znalazłam w sieci fajną i taką chcę, tylko w tym sklepie jeszcze nie sprzedają, ale wiem gdzie można kupić stacjonarnie. Pokarzę wam. http://verapelle24.pl/ To ten elegancki czarny kuferek. Mam nadzieję, że taką dostanę i oby tak było, bo już nie mogę się doczekać tych jutrzejszych zakupów. Jak kupię coś jeszcze to na pewno się pochwalę :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz