wtorek, 23 września 2014

Kobietą być

Witajcie!!! :)

Ostatnio wpadłam w szaleństwo torebkowe. Tak, tak... ciągle coś mi się podoba i ciężko oprzeć się zakupom. Dlatego chciałabym podzielić się z Wami tym, co ciekawego znajduję. Co prawda każda kobieta ma swój gust, ale i każda szuka poparcia wyboru. Nie lubię chodzić sama na zakupy. Wiadomo, że sprzedawca pociśnie nawet największy chłam, coś co mu nie schodzi nagle staje się super i dla każdego pasuje. Ale ja jestem dosyć wybredna klientką i nie kupie byle czego. Najpierw pochodzę, popatrzę, podotykam, prześpię się z myślą i poszukam gdzie sprzedają ją najtaniej. No cóż, taka już jestem. Mam nadzieję, że zniesiecie moje grymasy i czasem wesprzecie. Ale jak będę przesadzać z marudzeniem też możecie powiedzieć - nie obrażę się :D A więc zaczynam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz